2009-02-08

Lūzerės išpažintis arba Bartas Simpsonas


Aš nemoku rašyti mokslinių tekstų. Amen.

Aš esu "Bartas Simpsonas gauna dvejetą".

Štai kaip Bartas kreipiasi į Dievą:

"Bartas: [meldžiasi] Na, senoli, spėju, kad priėjau liepto galą. Žinau, kad nevisada buvau geras, bet jei man rytoj reikės eiti į mokyklą, aš susimausiu testą ir mane paliks antriems metams. Man reikia dar vienos dienos pasimokyti, Viešpatie. Man reikia tavo pagalbos!

Lisa: [stebi] Malda... paskutinė piktadario priebėga.

Bartas: Mokytojų streikas, elektros tinklų avarija, pūga... Viskas, kas gali atitolinti rytojaus pamokas. Žinau, kad daug prašau, bet jei kas ir gali ką nors padaryti, tai tik tu! Iš anksto dėkodamas, tavo draugas, Bart Simpson."

Ir tada ateina rytas, užgroja "Aleliuja" ir pradeda snigti. (primenu, artinasi vasaros atostogos :)))

Bartas kartoja testą, ir vėl gresia "šaiba".

Staiga:

Bartas sako mokytojai, - dabar žinau kaip George'as Vašingtonas jautėsi suimtas prancūzų 1754 m.! Mokytojos akys suapvalėja. Ji pasitikrina žinyne ir nustebusi sako: Bartai, tu teisus. Gerai, už papildomas žinias gauni patenkinamai...

Bartas: Aš... išlaikiau?
Ms. K: Per plauką!
Bartas: Fu! Išlaikiau! Gavau tris su minusu! Išlaikiau! [verkia džiaugsmo ašaromis]
Puikumėlis! [pabučiuoja Ms. Krabappel ir pasišokinėdamas išlekia iš klasės]
Išlaikiau, išlaikiau, išlaikiau, išlaikiau! Gavau tris su minusu! Išlaikiau!

[visiems rodo savo testą] Gavau tris su minusu! Išlaikiau! Gavau tris su minusu! Išlaikiau!Išlaikiau! Aš... ... ... pabučiavau mokytoją! Fui! Tpfu! Ik!


Namuose:

Homeris: Mes didžiuojamės tavimi, vaikine!
Bartas: Ačiū, tėte. Bet dalis šio trejeto su minusu priklauso Dievui ...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą