2009-01-17

Central park



Visas penktadienis buvo skirtas Upper Manhattanui ir Central Parkui. Apie tai daugiau bylotu tos 50 nuotrauku, kurias padariau.... Bet...
Apie jas veliau.




Praejau pro "Dakota", kur gyveno Lennonas.
Prisiminiau Salingerio antis is "Rugiuose..."
Kitoj pusej liko Guggenheimas.
Visa tai desimt metu gyveno mano galvoje, lyg niekur ir nebuvau isvykus.
Keista gyventi kitame zemyne, o mintimis tarsi buti amziams likusiai cia.

Niujorkas - tai amzina mano meile. Tai, kas neimanoma su zmonemis, nes meile, deja, efemeriskas dalykas, is kurio gimsta arba menas, arba vaikai, arba liudni/linksmi prisiminimai - visai kitaip reiskiasi prisijaukintoms vietoms.

Susalau kaip suva. Gal tai tik ir isblaivina mano svaiguli. Ir ta skaudanti koja, kuri mane baigia ismusti is ritmo.

Na, bent jau busiu pabuvusi gimtajame NY, jei staiga sustreikuotu organizmas. Kaip paskutinis patepimas man cia :)

Nuotrauka is saito: http://www.pbase.com/roving_rube/cp_winter

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą