2008-11-08

Dar viena Dievo diena

Paveiksliukas viso labo reiškia, kad šiandien esu visa jūsų. Availabili iki nuoalpio.

Vakar šiek tiek nuskriaudžiau savo užsieniukų kursą ir dėl to labai skaudinuosi, lyg vaikas draskydamas žaizdą. Bet užtat gavau gražių žestų iš mano mylimų rytinių penktadieniukų - dvigubas šokoladas ir kava, jūsų šiltas humoras, o svarbiausia - šviesūs veidai ir meilė. Aš jus irgi myliu, ir jūs tai žinote.

Vakare patyriau daug kitų pamokų, kurių svarbiausioji - neatliepta, neužpildyta žmogiškoji vienatvė. Mes visi jos turime į valias, bet... Kai susiduriu su ja kituose, noriu tą žmogų padrąsinti, bet nežinau - kaip. Tuomet tiesiog pasimeldžiu už jį. Apskritai manau, kad mylėti žmones yra neapsakoma malonė. Jei galėčiau - viską dėl Tavęs padaryčiau, žmogau. Tik nežinau - ką. Prašyk, ko nori. Aš pasižadu įvykdyti. Svarbiausia - neprarask vilties, tau tiek visko duota!!! Kad man tiek... Beje, daug pasisemiu iš Guillerando, tai tikrai gilus šaltinis (Giedre, pritarsi man?).
Ačiū EinSofui - tu pats žinai, kaip labai tave vertinu ir laukiu mūsų ilgai planuotos kavos.
Atskiras ačiū gydytojui L.P. Jis man primena mane pačią - yra daug kam reikalingas, klaikiai užsiėmęs ir susipainiojęs savo pareigose, bet be jo pasaulis būtų daug skurdesnis. Drįstu manyti, kad ir be manęs taip pat. :) Taip, nesimaivysiu. Taip manau. Ir ketinu atiduoti jums viską, ką galiu.
Na tai va kaip.
Šiandien labai ilga ir sunki diena, tad linkiu sau ir jums kantrybės ir Jo palaiminimo.
Prisipažinimas -- noriu, kad man netyčia išskriejus iš čia (na, to neplanuoju, ne), jums liktų šitos raidės, pasak Šekspyro. Niekad nežinai, kuri jų bus perskaityta ir įkris kieno širdin.


1 komentaras: