2008-10-24

ir vėl Robertas (1963-2008)

http://robertasdanys.piczo.com/?g=1&cr=1

"Man patinka klausytis.
Man patinka klausytis tavęs.
Dar ne mano. Galbūt nė ne mano.
Man patinka trankytis po gerojo miesto gatves,
kuriuose kažkada vienas kitas žmogus dar gyveno
Man patinka klausytis tavęs ir savąja kalba tau kalbėti.
Aš žinau - mes po vieną. Ir mes - dar ne mes.
Mūsų žodžiai - lyg spalvos palaidos paletėj,
bet galbūt juos į darnų paveikslą likimas suves.
O kol kas tik klausau. Tik klausau ir tikiu
kiekviena išgirsta raidele. Ir gatves
ištuštėjusias tyliai per naktį regiu.
Man patinka klausytis. Be galo patinka klausytis tavęs..."

***
"Norai:
1. Norėčiau, kad visi kurie mane moko, gyventų patys taip, kaip mane moko...
2. Norėčiau tamsų lapkričio vakarą nieko nematyti, nieko nejusti ir girdėti vien besimeldžiantį sušilti paukštelį...
3. Norėčiau būti ant medžio šakos, tiesą sakant - po ja... nes tiek daug juodvarnių medy lakštingalom giedančių...
4. Norėčiau pasirašyti visas saugaus elgesio ir kitokias instrukcijas, kad ramiai galėčiau skaityti poeziją...
5. Norėčiau, kad Dievas kuriam laikui apleistų davatkėles, o gal atvirkščiai, - kad nors kart į jas dirstelėtų...
6. Norėčiau, kad su pirmomis snaigėmis ant žemės nusileistų tavo neparašyti laiškai ir, kad jie niekuomet neištirptų...
7. Norėčiau, kad atgalios bent dvidešimt metų, ir kad pusės sutiktų nesutikčiau...
8. Norėčiau sutikti tuos, kurie laukia, o ne kurie nori būti laukiami...
9. Norėčiau, kad vaikai kuo mažiau paisytų suaugusių taisyklių, gal tuomet mažiau būtų gėda pačiam būt suaugusiu...
10. Norėčiau kuo mažiau matyti gyvųjų, gražiai save nutapiusių dailiame fone ir įsirėminusių auksiniuose rėmeliuose...
11. Norėčiau pasigerti su savo draugu Aidu, kuris rašo: "O visa kita - žaismas putų, Išsipagiriota, išsibūta, Dūšele, eikite, namo"
12. Norėčiau, kad neišmoktumėt, o mokėtumėt...
13. Norėčiau, kad Veronikos karvutė būtų kvailesnė už iškilias asmenybes...
14. Norėčiau, kad pamaldūs pasimelstų už tai, kad grąžintų mums sielas...
15. Norėčiau... bet negaunu. Norėčiau... bet nebūna. Taip, žmogau, ir gyveni norais sotus, mandagų vaidinantis, iš kitų besimokantis aktorystės... Pasirodo, vis dar lankau dramos būrelį..."

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą